Ώρα

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

parapolitika.gr : ΟΙ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

- Καλούμε τους ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΕΣ και όλους τους ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΥΣ να στείλουν μηνύματα διαμαρτυρίας για την απαράδεκτη ανάρτηση που αποκαλεί Αλβανίδα μια υπερήφανη Βορειοηπειρώτισσα!

Τον γύρω του διαδικτύου έκανε πριν από λίγες μέρες η συνέντευξη της ηθοποιού Βασιλικής Αγγελή στο περιοδικό «Λοιπόν».

Κι ενώ όλα τα ΜΜΕ της χώρας έκαναν ιδιαίτερη αναφορά για την υπερηφάνεια που νιώθει η ιδία για την βορειοηπειρωτική της καταγωγή αλλά και για τον ρατσισμό που έχει βιώσει επειδή κατάγεται από το κατεχόμενο κομμάτι της Ηπείρου, την Βόρεια Ήπειρο, κάποιοι δημοσιογραφίσκοι της δεκάρας, επιμένουν να συνεχίζουν ξεδιάντροπα τον εθνομηδενιστικό κατήφορο, αποκαλώντας την αλβανίδα μόνο και μόνο για να κερδίσουν μερικά κλικ και να πουν στο αφεντικό τους πως το θέμα τους «πούλησε»!

Ο λόγος για την ιστοσελίδα parapolitika.gr και τον συντάκτη της, ο οποίος εάν δεν είναι τέρμα βλάκας σίγουρα είναι εντελώς ανίδεος για τα εθνικά μας θέματα και ειδικά για το Βορειοηπειρωτικό.

Μιλώντας στο «Λοιπόν» η Βασιλική από τα Κλεμμένα Όνειρα είχε πει: "Ναι. Δυστυχώς στην Ελλάδα είναι πάρα πολλοί οι ρατσιστές. Έχω βιώσει πολύ το ρατσισμό, γιατί είμαι Βορειοηπειρώτισσα. Αν και ήμασταν από την Ελληνική Μειονότητα της Αλβανίας, ο κόσμος δεν γνωρίζει και μας αντιμετώπισε ρατσιστικά. Όπως οι δάσκαλοι μας θεωρούσαν αλλοδαπούς και μας ξεχώριζαν, έτσι μας θεωρούσαν και τα παιδιά. Έπρεπε οι δάσκαλοι να καταγράψουν τους αλλοδαπούς κι εμείς να σηκώσουμε το χέρι μας σαν να ήμασταν κάτι διαφορετικό και όχι σαν όλα τα άλλα παιδάκια. Αυτό είναι τραυματικό για ένα παιδάκι. Ένιωθα άσχημα. Εγώ αυτή είμαι, δεν έχω να κρύψω κάτι. Εγώ το θεωρώ τιμή μου και καμάρι μου που είμαι Βορειοηπειρώτισσα. Είμαστε χωρίς πατρίδα ουσιαστικά. Νιώθω σαν να μην έχω πατρίδα, σαν να μην έχω κάπου να ακουμπήσω. Εκεί μας θεωρούν Έλληνες και όλο μας βρίζουν, εδώ μας θεωρούν Αλβανούς και μας απομονώνουν. Εγώ δεν μιλάω καν αλβανικά".

Πόσο «τούβλο» μπορεί να είναι λοιπόν αυτός ο δημοσιογράφος της κακιάς ώρας που διαβάζοντας τις δηλώσεις αυτές έβγαλε το συμπέρασμα ότι είναι Αλβανίδα;! Και καλά αυτός μπορεί να είναι εντελώς ανίδεος, κάποιος συνάδελφός του δεν τον ενημέρωσε για το φάουλ που έκανε ούτος ώστε να το διορθώσει άμεσα; Ένα φάουλ που είναι σαν μαχαιριά στην καρδιά για τους Βορειοηπειρώτες που μετά από όσα έχουν υποστεί συνεχίζουν να επιμένουν ΕΛΛΗΝΙΚΑ! Μια μαχαιριά από «αδελφικό» χέρι που δίνει χαρά σε κάθε ανθέλληνα Αλβανό! Αλήθεια η αρχισυνταξία και η διεύθυνση του parapolitika.gr συμφωνούν με τον τίτλο αυτό;! Για αυτούς οι Βορειοηπειρώτες είναι Αλβανοί;!! Ντροπή και αίσχος στην ιστοσελίδα αυτή που για λίγα «κλικ» παραπλανεί την Ελληνική κοινή γνώμη.

Καλούμε τους ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΕΣ και όλους τους ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΥΣ να στείλουν μηνύματα διαμαρτυρίας για την απαράδεκτη ανάρτηση που αποκαλεί Αλβανίδα μια ΕΛΛΗΝΙΔΑ Βορειοηπειρώτισσα.

Μηνύματα διαμαρτυρίας μπορείτε να στείλετε στις παρακάτω διευθύνσεις:

Στην σελίδα του parapolitika.gr στο facebook:https://www.facebook.com/pages/Parapolitikagr/239059192856378?fref=ts
Στο e-mail: info@parapolitika.gr
Και στο τηλέφωνο:  2106901502

Πηγή: Aftonomi.gr/ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου